Kızlar regl sancisi çekiyorum doğumdan öncede çok ama çok agrim olurdu çok kuvvetli ağrı kesici bile zor geçirirdi. Doğal şeylerde geçirmiyor ağrımı. Esim yoğun çalışıyor evde yok, gurbetteyim ağrı çekerken bebeğime bakacak kimsem yok. Parol geçirmiyor ağrımı benegim hem emiyor hem mama yiyor. Başka icebilecegim bir ağrı kesici varmi. Doktoruna danış demeyin devlet hastanesine muane oluyoruz kimse arayıp bilgi alamiyorum