Bestemm Kızım tam 6 aylık oldu normalde günde yada 2 günde bir 1 kez 💩 yapıyor. Birkaç gündür tadımlara ve yoğurda başladık. Tabi yoğurdu da tek başına 3 gün kuralıyla verdim şimdi mesela azıcık havuç verip gün içinde birde 2 kaşık yoğurt veriyorum. Bugün gece ilk kez 💩 yaptı. İshal olmuş gibiydi rengi zaten 💩 yaparken çıkan sese uyandım, normal midir bu süreç? Gün içinde 1 kere yapmıştı 💩nı bu arada.
Marianne Bestemm alerji yapmış olabilir demişti böyle durumlarda doktorunuz, doktorunuzla danışmakta fayda var
Rainnnn Benim oğlum ek gıdaya başladığımızda ishal oldu tam 2 ay ishaldi günde 4-7 aradı kaka yapardı nadiren geceleri de yapıyordu :) bütün tahliller temiz çıktı bu arada
Bestemm Rainnnn Bizde perşembe günü doktora gidecez o zaman doktoruna da söyleyecem. Bakalım normal mi peki
Gercekciannee Benim bebeğim de tadımlara başladı, perşembe gününden beri çok sık kaka yapıyor, geceleri dahil, normal mi acaba?
Bestemm Gercekciannee şimdi sabah yine ishal olmuş şekilde yaptı bende şaşırdım bugün bi doktorunu arayayım bakalım o ne diyecek 😔
Bestemm Marianne aslında yoğurdu 3 gün denedim bişey olmamıştı havuç mu yaptı acaba alerji bilmiyorum ki arayayım bi doktorunu ishal olmuş kızım 😔
Gercekciannee Bestemm ne dediğini buraya da yazabilir misiniz? Biz de ancak haftaya gidebileceğiz doktora
Bestemm Gercekciannee havuç yapmış olabilir durdurun havuç vermeyi 1 ay sonra yine 3 gün kuralıyla havucu denetin dedi. 5 ay 25 günlük falanken başlatmıştım ek gıdaya erken başlamışsın dedi. Bugün 180 günlük oldu kızım bu arada. Perşembe günü kontrole gidecez o güne kadar yeni birşey denetme dedi yeni birşey deneyeyim mi dediğimde. Artık perşembeye kadar mama dışında bişey vermeyecem perşembe detaylı konuşacaz.
Bestemm Rainnnn bizimki erken başlatmışsınız dedi 6 aydan 1 gün önce bile başlamasına karşı doktoru o yüzden kontrole gidince yeniden başlatacam tadımlara şimdi ara verdik 3-4 gün. İshalı durdu çok şükür.
Rainnnn Bestemm valla bnde erkn başladım ama doktorum keşke başlamasaydın ama madem başladın kesme artık dedi
Bestemm Rainnnn bilmiyorum gidecem artık sonra yeniden başlayacam. Her doktor farklı bişey diyor zaten.