OnurToprak Merhaba arkadaslar sleepy marka bez kullanıyorum. Bebegım 3 ay 26 gunluk 7 kilo 2 numara kullanıyorum. Sizce 3 numaraya gecmelımıyım. Küçükmü gelıyor yada tammı anlam veremıyorum🤷🏻♀️ Bır akıl verırsenız sevınırım, sevgıler
Besteee OnurToprak kızım 5kiloyu yeni geçti molfix 3 numaraya geçtim 2 numara sıkıyordu bacaklarından anlarsınız zaten iz yapıyor
cerennaslann OnurToprak benim bebişim 4,5 aylık 7300 kilomuz prima premium care kullanıyoruz ve 4 numaraya geçtik 🙈 küçük bez çok kullanmayı önermiyor doktorumuz gelişimi açısından rahat hareket edebilsin dedi
Edizin_Annesi OnurToprak benim bebeğim 2 buçuk aylık 7 kilo 3 numara bez kullanıyorum suan son paket 4 e geçeceğim bacaklarındaki izlerden anlayabılırsiniz
S_seylek60 OnurToprak Biz de sleepy kullaniyoruz bebegim 3 ay 25 günlük ve bu hafta 4 numaraya gectik. Kilosu da 7 500 gr yani 2 cok kucuk hatta 3 de kucuk gekiyordu sızdırma yapınca 4 e gectik biz.
Deletedmom378 OnurToprak neredeyse belinin ortasına kadar gelmesi gerek ve göbeğini kapaması gerek bezin iç kısımlarını da düzenleyerek kapatırsanız sorun yasamazsınız başta maşallah bebeğinize küçük geliyorsa eğer sızdırma yapar ve bacak basen bölgesine iz yapar kendide bu durumdan rahatsız olur zaten
Mineltoygar OnurToprak biz 2 ay 22 günlüğüz 6.5 kiloyuz 1 aydır primanın 3 nosunu kullanıypruz cnm, 2 no küçük gelir,
Tugbaf OnurToprak benim oğlum da 3 ay 25 günlük aynı bez markasını kulanıyoruz ben 3 numara kullanıyorum canımm
Mucizem_0809 OnurToprak canım benimki 7800 4 buçuk numaraya geçmeyi düşünüyorum kenarları sıkınca benim canım acıyo valla
ElmaliTurtamm OnurToprak geçmediğin hata çok sıkar 2 numara bizde 4e gircez yakında 3 ayın başında 5 küsurdu kilosu biz 3e geçtik 2 sıkıyodu çünkü