Merhabalar biraz uzun yazacağım bilenler olursa lütfen yazabilir mi?
Bebeğim 2 ay 19 günlük sezaryan doğum yaptım ve geçmişteki gecirmiş olduğum bazı ameliyatlarımdan dolayı çok ağrılır bir döneydim.Bebeğim göğsümde durmuyordu ağlıyordu dikişlerim ağrıyordu bende iyi değildim ve hep süt sağıyordum ama bebeğim sarılık oldu ve mamaya başladık hemen doktor mama ver dedi doyması lazım dedi bu sürede biberona alıştı.Bende sadece 1-2 kere süt sağıyordum ilk zamanlar 90-100 cc gelen sütüm artık gelmemeye başladı çünkü oğlum emmiyordu ve memede deli oluyordu süt gelmeyince biberon gibi.Sonra bıraktı almadı memeyi sağmak istedim ve baktım ki 30 cc bile gelmiyor.Yani kısacası toplasanız 1 ay emmedi benim ne yapmam lazım sütüm tekrar gelir mi emmiyor ama en azından sağsam nasıl olur?çocuk memeden süt gelmeyince cıldırıyo ve bende cok üzülüyorum 2 ay 19 günlük oldu sizce artık süt gelirmi???