Kızlar sabredecek gücüm kalmadı kendimi sıkmaktan başıma ağrılar giriyor dişlerimi sıkmaktan hepsi birer birer dökülecek artık bugün 3 gün ya tam 3 gündür ne emiyor , ne sağdığım sütü içiyor ne ek gıda yiyor…. Bugün aktif emen bebeğim beni sadece 1 kez emdi. 1 kez ya….oda uyku sersemi… Sütümü sağdım içer belki dedim biberonu görünce bile kuduruyor ağzını kitliyor. Sabahtan beri 1 tane bez değiştirdim ya oda çişi sapsarı kafayı yiyeceğim artık ne yapacağımı şaşırdım kaldım nolur bana akıl verin delirmek üzereyim…. Uyku sersemi biberonla süt içirmeye çalışıyorum uyanıyor yutmuyor tükürüyor. Diş çıkarma dönemindeyiz damakları kızarmış ondan mıdır ? Geçici bir şey diyin ne olur….