Minik_kusummm Kızlar afedersiniz ama son dört gundur sık sık idrara cikiyorm suda içmiyorum gun icinde bir bardak anca meyve suyu vs de tuketmiyorm öyle sebebi ne olabilir bide afedersiniz ama aşırı gaz oldu bende
Ebru-isil Minik_kusummm direkt tanırım bunu idrar yolu enfeksiyonu ☺️ Hatta 3-4 gün önce doktora gittim çişimden kan Bile geldi tomografi idrar tahlili bakıldı ürolojide. Bol miktarda enfeksiyon. Antibiyotik kullanıyorum . Ve çok sık olurum idrar yolu enfeksiyonu. Bana da öyle geldi sizin durum
Minik_kusummm Ebru-isil yaaa tam bende netten bakıyordum direk enfeksyn çıktı sanki hamileligin son aylarinda gibi ha bire idrara cikiyorm bide inanılmaz gaz var uc gun oncede hafif bulantim oldu üç saat boyunca idrar yolu enfesynu olup olmadigini anlamak icin ne yapıyorlar cnm bide neyden oluyor enfesyn
Ebru-isil Minik_kusummm hamile olmayasın :) ben de hamileliğin ilk başında sürekli WC ye gidiyordum :) bulantı da varmış :) benim idrar yolu enfeksiyonu olduğumda genelde idrarda yanma sık idrara çıkma şeklide oluyor. Enfeksiyon heryerden bulaşabilir. Ya da sık sık olunuyorsa böbreklere idrar yollarına bakılıyor ama bende tomografide bişey çıkmadı. Ama gidersen idrar tahlili alırlar genelde
Minik_kusummm Ebru-isil ayyyy tovbe deeee bende ondan korkuyorum😓😓😓 çünkü ogluma hamileykende ayni böyleydim benim uzun bir süre olmadı çocuğum ilk bulantım oldu ve aşırı gaz oldu sık sık idrara gidiyordm ama aklima hamilelik gelmedi hiç günüm geçince yaptım test ins hamile değilimdir enfesyn dur yada hiç bişey yoktur 😖🥺
Ebru-isil Minik_kusummm işte benim de aklıma geldi çünkü ben hamileliğin en basında hamile olduğumdan haberim yok tatildeydik eşimle sürekli tuvalete gidiyorum eşime dedim heralde yine idrar yolu enfeksiyonu oldum havuzdan falan. 10 gün sonra test almıştım ki hamileymişim meğersem ☺️