3 aylık kızım bu 2 haftadır sürekli durduk yere ağlama snirlenme gibi huyları çıktı bazen sakinlesiyor bazen çok fazla bağırıyor sakinleştirmek için neler yapabilirim kendini geri atıyor yay gibi geriyor vücudunu hep bı huzursuz ağrısı olduğunu sanmıyorum tamam kaka yapamiyoruz ama ağrısı olsa sürekli şiddetli bı ağlama gösteriyor kaka yapamadığını ikinip o aglayisindan anlıyorum ama şimdiki hallerine anlam veremedim