Smyra30 Merhaba arkadaşlar 15 aylık kızım var ikinciye hamileyim. Emzirme pis süt bebeği zayıflatır falan diyor cevremdekiler doktora da sormayı unuttum böyle olup emzirmeye devam eden var mı ?doktor kontrolünde sorucam
Nurhan88 Smyra30 öncelikle hayırlı olsun kızım 9 aylıkken hamile kaldım 12 aylık olana kadar emzirdim doktorum hatta doğunca beraber emzirebilirsin dedi bir zararı yokmuş ama benim kanamam başladı o yüzden kesmek zorunda kaldım kesince kanamam da kesildi sizin bir sorun yoksa devam edebilirsiniz
prensannesiiii_ Doktora sorduğumda emzirmekte sakınca olmadığını ancak tadını beğenmeyip bırakabileceğini söyledi(sütün şeker oranı düşüp yağ oranı arttığı için), öyle de oldu bir anda bıraktı
Smyra30 Nurhan88 benimde şuan düşük riskim var 20 gün yatmami söyledi doktor. Zor oluyor mu yaşlarının yakın olması falan doğdu mu bebeğiniz ☺️
Nurhan88 Smyra30 doğdu 52 günlük oldu zor tabi kızım kıskanıyor tek bırakamıyorum hem seviyor hem arada tokatı yapıştırıyor biraz yorulucaz tabi ama birlikte büyüyecekler