Yasedem Asafeymeninannesi ben başından beri normal irmik kullanıyorum birqz daha fazla pişiriyoru bebek irmiğine göre kalın olduğu için o kadar
Fatmanaz Asafeymeninannesi olmayan olmuyor işte artık deli olmak üzereyim ek gıda asla ağzına almaz bazen 30 gr alıyor bazen 200 gr alıyor mama yiyor sadece günde 5 6 defa kaka yapıyor diyorum acaba kaka yapmasa kilo alırmı kabız olsun diye dua edeceğim artık 😔
Asafeymeninannesi Fatmanaz Belki daha neler diyeceksiniz ama bizim oğlan sözde kabız 🤦♀️ günde 1 defa oda belki Kilo açısından bana msn demiyor
Dogam41018 Asafeymeninannesi Zeytinyağı beyin gelişimi için özellikle vitamin ve mineraller içeriyor. Her gün 2 öğün 1 çay kaşığı kadar manasına karıştırın. Sakın direkt vermeyin. Tereyağı da bol kalori içerdiği için öneriliyor. Gunlük kalorisi in %20 sini bu yağlardan alması gerek gelişmesi için. Tabi yağlar güvenilir yerden alınmış olmalı.
Asafeymeninannesi Dogam41018 Vermiş olduğunuz bilgiler için çok teşekkür ederim 🙏 ❣️ Zeytinyağı ile tereyağını aynı anda mı mama içerisine koymalıyım yoksa?
Dogam41018 Asafeymeninannesi yok hayır farklı zamanlarda. Ben mesela kahvaltı için tereyağ kullanıyorum sebze için zeytinyağı. Çorbasına falan. Ama dediğim gibi sakın zeytinyağını tek verme asitli old için bu yedi zarar görür mama içşnde serbest 🌺
SerpilG Asafeymeninannesi 6+9 dayız ve 6 kilo. Ama zayıf doğmuştu zaten kızım. Benim kızımda kilo almamıştı enfeksiyon çıkmıştı. Tahlil yapıldı mı? Ek gıdaya yeni başlıycam
Melikeakiner Demir eksikliği iştahsızlık yapar. Dut pekmezi verin çok iyi gelir. Birde kaşık mamalarından verin. Aptamil kaşık mamaları güzel şekersiz ve bağışıklığa iyi gelen lifler var.
Asafeymeninannesi Melikeakiner Demir eksikliğimiz var ne yazık ki. Doktorumuz üzüm pekmezini önerdi Öneriniz için teşekkür ederim 🙏 ❣️
Asafeymeninannesi Dogam41018 Yapmış olduğum çorbalar içine zeytinyağı muhakkak koyarım. Henüz tam anlamıyla ek gıdaya geçmediğimiz için tereyağı olayını gerçekleştiremedik. Önerileriniz için teşekkürler 💕 ☺️