AleynaNur228 İki gündür bu şikayetlerim var az bişey yemek yesem çatlayacakmışım gibi hissediyorum kendimi karnımda şişlik okuyor bulantı olıyor hiç. Bi yere sığamıyorum bu yüzden patlayacak gibi huzursızum çok rahaysız ediyor bu durum napabilirim bı durum da 😞
Zehraoztrk AleynaNur228 bağırsaklarınızla ilgili bir problem rahatsızlıklarınız onu gösteriyor bağırsak temizliği yapılıyor sizi huzursuz eden de odur. Vücuttaki serotonin hormonunun yüzde 90 da bağırsakta sıkıntı varsa yavaşlıyor. rahatsızlık ve huzursuzluğunuzun sebebi de vücutta yeterli üretim olmadığından.
AleynaNur228 Meovvmeovv yanma eşkime yapmıyor mı o bildiğim kadarıyla bı olmaz dı hiç aşırı rahatsıs ediyo bide mide ağrısı var
Meovvmeovv AleynaNur228 ben hamileliğimde reflüye yakalandım anlattığınız gibi oluyordum hala var daha az tabi ama bulantı şişkinlik de vardı yanma da oluyor evet 🫥 Çok kötüyseniz bi gastroya görünün bence çok fena bi durum çünkü yediklerinden tat alamamak şişmek felan ayy aman aman
AleynaNur228 Meovvmeovv bir yudum su içsem patlayacak gibi oluyorum 2 Gübdür var ama bu ilaç aldım bakalım geçmezse giderim bulunduğum yerde de yok gastroenteroloji Ankara’ya gitmem lwzım zor görünüyoe bebekle
Nilloss AleynaNur228 bağırsaklarınızda tıkanma vardır . Anlattığınız tüm belirtiler ona uyuyor . Vakit kaybetmeden doktora gidin derim