Merhaba anneler belki birilerine faydam olur diye paylaşmak istedim. Bebeğim doğar doğmaz emzik verdim. Emzik gerçekten kurtarıcıydı benim için. Daha sonra 3 aylıkken kilo alımı yavaşladı sütüm azalmış meğerse bunu öğrenince stres yaptım sütümün bebeğimi doyurmadığını düşündüm.Sonrasında düzenli beslenme ve takviyerle sütüm tekrar çoğaldı. Emzirmeye devam ettim o ayda günde bi kere mama verdim aslında gerek yoktu vermeme ama bebeğim sinirlenince emmek istemiyordu saatlerce aç kalıyordu meğer reddediyormuş biberon ve emzikten dolayı tabi bende aç kalmasın diye mama verdim.Bebeğim sağ mememi emmeyi yavaş yavaş bıraktı her yöntemi denedim ama üstüne gittikçe hiç emmedi hatta yakaşınca bile ağlıyordu pilates topunda zıplayarak emzirdim sağ tarafı sonra baktım yüzünü asıyo tadına baktım tuzluydu ve bi daha emmeyi hiç istemedi tamamen reddetti bende 7-8 ay boyunca sağdım. 1 yaşına girince de emziği bıraktırdım çünkü gece emzik düşünce uyanmaya başladı sık sık her saat başı bazen de yarım saatte bir. Ve gittikçe emziğe bağlandı gündüz de istemeye başladı. Gündüz emziği vermemeye başladım uyurken zorlandı ama bi kaç günde tamamen bıraktık.Bi gün kendiliğinden sağ memeyi emmek istedi tabi ben sağmaya devam ediyordum belki bi gün emer diye gerçekten de emdi .Meğer emzikten dolayı istemiyormuş.Şu an tekrar emiyo hemde yarım saat boyunca 😍