Kızlar bebeğim 6 gün önce 1 yaşına girdi ve sapıttı ben böyle bişey görmedim sürekli ağlak sadece bana babasıyla oyun oynuyor yarım saat ben odaya bir gireyim herşeyi bırakıp ağlayarak peşimden geliyor ne gündüz ne gece uyumuyor dün gece 3 te kalkıp sabaha kadar oturduk ne yaptıysam uyutamadım ve şuanda öyle sabahtan beri uyumuyor şimdi uyutmaya çalışıyorum yahu ne oluyor bu bebeye vallahi çıldırmak üzereyim sizde durumlar ne atakmi bu sendrom mu artık ne haltsa 😩napicam ben günlerdir yorgunluktan çökmüş bitmiş durumdayım