Meovvmeovv Ozlemre_10 e bebekten aldım ben bir dahaki ay geçicem ek gıdaya baby plustı sanırım 99 tl tabağı kaşıkları da 50 tl idi oioi den ni farkı olduğunu düşünmüyorum oioi markalaşmış sadece
Marianne Ozlemre_10 ben 2 sene önce aldım nerdeyse tabi o zamanlar fiyat farklıydı. her ürünün aldım, genelde tabağını kullanıyoruz, çorba kasesini nadir kullanıyoruz, bardağı, kaşıkları duruyor. küçükken kaşıkları ilaç vermek için kullandım
Ozlemre_10 Meovvmeovv biraz gereksiz pahali geliyor oioi baby plus markasıni bende gördüm oda güzel gibi
Sunay10 Ozlemre_10 oioi aldım bir kaç defa kullandım oğluma özendim mesele dünya para verdim şimdi kızıma kullanırım dedim onara elime geçen tabağa koyuyorum o kadar para verip almayın derim bebekler için çok güzel kullanışlı tabaklar var
buselidunya Ozlemre_10 A101 den almıştım valla araba modelli😁 onu kullanıyor ek gıdaya geçtiğinden beri, çokta memnunuz büyük paralar vermeye gerek yok bence😁
Yagmuurr Ozlemre_10 Gidipte oioi falan al mayın hiç gerek yok ben heves edip gidip kasesini tabağını aldım 2 3 ay kullanıp hop kaldırdım normal tabakta kasede veriyorum
Asyaveannesi04 Ozlemre_10 hamile kalmadaN önce setini almıştım tabak bardak kase emme filesi önlük vs hepsini 200 tlye almışımdır çok gerekli mi değil 3 bölmeli tabak ve kaşığını kullanıyorum ama her gün tabaklı kasesini birde şuan o fiyatı asla vermem tek tabak 300 TL