zlar selam. Doğum yapalı 2 ay oldu. Sanırım hamileliğimde hafif bir varis oluşumum var ama emin değilim doktora gitmedim. Aşırı bir ödemim yok. Sadece bacakta basıya bağlı hafif bir ağırlık hissediyor gibiyim. Dışardan görünen damar vs hiç bişey yok ağrımda yok.Psikolojikte olabilir bilemiyorum. Ama doğum öncesine göre yarı yarıya hafifledi.ne zaman geçer ne yapmam gerekir. Benzer durumu yaşayanlar oldu mu? İnternette genelde ¾ aya geçebileceği yazıyor. Sizin belirtileriniz neydi?Tecrübelerinizi paylasırsanız cok sevinirim