Mavikelebek54 3 ay 10 günlük bebeğim ve emzirdikten sonra anca 1 saat dayanabiliyor anca o da oyalayabilirsem. Ve hemen aranıyor memeden hiç ayrılmak istemiyor yarım saat tutsam duruyo doymadigi için olabilir mi normal mi boyle olması
bidemir Mavikelebek54 daha 3 aylık size ihtiyacı olduğu için güvende hissettiği tek yer meme olduğu için böyle olması normal . Ben hiç saatlik meme vermedim ne zaman emmek isterse verdim. Mama vermiyor musunuz
Gulceninannesi25 Mavikelebek54 alışkanlık o yüzden başka bildikleri bisey yok korkunca üzülünce stres olunca emmek istiyor kendini güvende hissetmek istiyor gelişimi normal ise doyuyordur zaten
milletsanaseymiolacak Mavikelebek54 merhaba benimde bebeğim 3 ay 4 günlük bizimde aynı ne zaman isterse emziriyorum geceleri değil de gündüzleri bazen 1 saat bile olmuyor bazende daha uzun aralıklarla oluyor kilo alımı da iyi
Mavikelebek54 bidemir yok hayır mama vermiyorum bende saat tutmuyorum ama sık emmek istiyor yani ne bileyim acaba diyorum hep
Mavikelebek54 Gulceninannesi25 ya bide bugün goguslerim yumuşak böyle normalde sert olurdu ama öyle de olmayınca korktum yani
Gulceninannesi25 Mavikelebek54 zamanla öyle oluyor bu sit olmadığı anlamına gelmez korkmayın zaten o emdikce beyine süt üret algısı gidiyor vücut üretiyor
Mavikelebek54 milletsanaseymiolacak çok teşekkür ederim normaldir o zaman ya bende endişelendim çok sık emmek istemesinden