Kizlar bebegim sadece sol gögsumu emdigi icin sag gögsümü sagiyorum ama sadece genelde 50-60 cikior buzdolabina koyup 3-4 saat sonra tekrar sagiyorum bir ögünlük olsun diye saklama posetine koyup buzluga atiyorum ama ilk sagdigim sütün ilk 3-4 saat buzdolabinda bekleyip sonra buzluga atilmasinda bir sakinca varmi ??🤔