Valla bana hormon değerlerime baktıktan sonra ve yumurtalığımda 3 tane olgunlaşmış ama çatlamamış kiste dönüşmüş yumurta görünce bir doktor sen polikistik over sin demişti. Allahtan inanıp evlendikten sonra korunmaktan vazgeçmedim. Sonuç: doğum kontrol hapını bıraktıktan 3 ay sonra hamile kaldım. Size tavsiyem önce bir endokrinoloji doktoruna hormonlarınızı ölçtürüp yorum alın. Ben evlenmeden önce gittim. Doktor evet hormon değerleri Yüksek ama fiziksel bulgular göstermiyor (ki kilolu bir kızdım bekarken) sana tavsiyem bir yıl hiç bırakmadan doğum kontrol hapı kullan dedi. Öyle yaptım. Cildim güzelleşti saçlarımın dökülmesi azaldı adetlerim günü gününe oldu. Bıraktıktan sonra da hemen hamile kaldım zaten.