Merhabalar ise başlayacağım sütümü sagip dolaba koyacağım fakat Manuel pompa artık işe yaramıyor kızım 7 aylık göğsünü çok güçlü emdiği için Manuel pompada süt gelmiyor el ile sağım yapıyorum bu nedenle elektrikli pompa almak istiyorum deneyim ve önerilerinizi paylaşırsanız sevinirim 🥰