Merhabalar, kızım 13 aylık. Aktif ve hareketli bir bebek fakat hep mutsuz huzursuz hep bir mızmız. Artık öyle zorlanıyorum ki ne yapacağımı bilmiyorum. Bir yere gidince veya biri gelince her an korkup ağlıyor. Defalarca gördüğü kişiler olduğu halde. Resmen insan görmek istemiyor. Eşim ve ben gayet mutlu ve güleç insanlarız, evimizde asla sorun ses yükselme olmaz. Kızımın mutlu ve insanlardan korkmaması için ne önerirsnz?