elusornek Merhaba sevgili hanımlar. 18 aylık kızım var ve 9 aylık olduğundan beri regl döngüm başladı. Fakat bu ay regl dönemim bittikten 1 hafta sonra yani şu an tekrar regl oldum.Aşırı yoğun ve ağrılı geçiyor. Böyle bir şey yaşayan oldu mu?
Nefess2020 elusornek merhaba iki kez benimde aynı şekilde oldu bir türlü randevu alip dr a gidemedim. 3 aydır eski düzenime geri döndüm. Stres hava şartlari falan die düşündüm ama ne bilim kist problemimde vardi önceden oda olabilir . En kısa süerede dr a gideceğim.
Huma_kus34 elusornek 15 gün temiz kalmadan görülen kanamalar rgl sayılmaz canım hangısı adetine yakınsa kokusu belirtileri o adettir
1bal1badem elusornek bende az önce sizin gibi soru sordum benimde 9 aylık şuan hala baslamadi regl m daha ddogrusu geçen ay böyle avuç içi kadar silince gelen lekelenme oldu sonra olmadı sizdemi 9 ay olmadıniz
elusornek Nefess2020 internette bir yazı okudum ani kilo alımlarında da olduğundan bahsediyor. Bu ara ben öyle bir sorun yaşadım ondan olabilir mi acaba
Nefess2020 Nefess2020 en dogru cvb i doktor verecektir diye düşünüyorum. Ilk bir yil düzensizlik normal kabul ediliyor ama benim kızım 22 aylik ve kızım 5 aylikken regl olmuştum ben.düzenli sayilmazdi o dönemde 2 ay düzenli olup 3 cu ay olmamiştim . Ani kilo alımım olmamişti ama taşınmadan dolayi birqz stres yapmıştim ben ona bağlamıştım.
elusornek 1bal1badem evet 9 ayın sonunda oldum. Endişelenmeyin 1 sene sonra olan da var daha olursunuz