GokAs benim bebeğimde böyle 4ay 18 günlük ama ben erkenden oturtma taraftarı değilim. Yüzüstü koyuyorum ileri atıyor kendisini. Baya da ileriye gidiyor. Kasları iyice gelişsin kendi otursun diye düşünüyorum. Tabi bu internet araştırmalarıma dayanıyor doktorumuzla henüz konuşmadım. Gün içerisinde 1.30-2 saat yüzüstü kalıyor yuvarlanıyor. Sırt üstü yatırdığımda da emzirme yastığına yatırıyorum, ya da bebek arabasını 1 kademe kaldırıyorum şimdilik