Kızlar bebegimin hiriltisi var hiç uyuyamior gecmior üç gündür sabah acile goturcem ama devlete goturmek istemiorum hiç nefret ediorum ozeldeki doktorumuzda çarşamba günü gelicek ya Çarşamba kadar beklemem lazım yada sabah bizim evin az ilerisindeki devlet aciline götürmem lazım şaştım kaldım cocugida devlette mahvediolar bikere götürdük kan alırken eli nasıl morartmislardi sinirden kavga ettim busefer tine gitmek istemiorum aslında hiç hastaneler doktorlara alıştırma diyor annem evde doğal yöntemler daha iyi diyor şaştım kaldım kafaya takmaktan ben uyuyamiorum ,zaten saat başı uyanior saat basida yatamiorum günlerdir yavrum hiriltisi gecmior :( dört aylık daha