Zeynp003 Merhaba acil fikir almak için yazıyorum kızım iki aylık en son iki ay asisini yaptırdım ve ondan sonra iki gün birer defa dolu dolu kakasını yaptı sonra yok yapmaz oldu iki gün oldu ve önceden de gazı oluyordu ama bu sefer gazını ağlayarak cikartiyo sanki poposu aciyormus gibi gliserin fitil söyledi aile hekimi aynı durjmu yaşayan var mı ve fitil işe yarıyor mu
Caniimyavyumm Zeynp003 poposun da çatlak olmuş olabilir canım muayene götürsen daha iyi krem verirler hızlı iğleşir..
bebegimlebuyuyorum Zeynp003 emziriyorsanız 10-15 güne kadar kaka yapmaması normal sayılıyor. Ağlamasının en büyük nedeni gazdır. Bizim gaz sancılarımız 4. ayda bitmişti.
Fatmackr Zeynp003 15 günlük kızım hiçsu vermemiştim 2 gün sancı çekti kakasını yapamadı bi öneriyle su verdim 2 gündür hiç sıkıntısız yapıyor sancıda çekmiyor
Meleklerinannesiii Zeynp003 gliserinli fitilden bizde kullandık haftada bir defa aynı problemler benim bebeğimde de oluyordu çatlayacak dereceye geliyordu artık , fitil kullanma taraftarı değildim ama mecburen yapmak zorunda kalıyordum , işe yarıyor
Zeynp003 bebegimlebuyuyorum evet gaz ama daha önce hib böyle değildi kendi uykusundan uyanırken çıkarıyordu ve asla aglamazdi şimdi krize giriyor kakasını yapamaması da buna eklenmiş olabilir mi
bebegimlebuyuyorum Zeynp003 zannetmiyorum. Poposunda kızarıklık, sivilce gibi küçük kızarıklıkar vs yoksa endişelenmeyin derim. Ama zeytinyağı sürebilirsiniz poposuna altını her açtığınızda, poposunda çatlak varsa iyileştirir hemen.
Bebegimlebirhayat Kuzum daha yeni geldik hastaneden bebeğim 5 ayın içinde. 10 gündür kaka yapmıyordu doktor röntgen çekti karnı davul çocuğum gazdan şişmiş patlayacak nerdeyse. Hemen lavman yaptık biraz rahatladı. Ama hala tam boşaltmış değil. Yarın duruma göre sağlık ocağına gidip fitil yazdıracağım yada eczaneden alırım. Çünkü cok zorlanıyorlar emmesi uykusu herşeyleri değişiyor rahatlatmak önemli
Guney2022 Bebegimlebirhayat benim bebeğim de 4.5 aylık. Gaz damlası kullanıyorduk 10 gün önce bıraktık ve 2 haftadır da Demir ilacı kullanıyoruz. Sadece anne sütü alıyor. Gazını çıkarabiliyor ama kaka yapmadı, bugün 7. gün oldu. Ben ishal olmuştum 3-4 gün önce muz patates çok yedim. O mu etki etti gaz ilacını bırak mı bilmiyorum. Yarın doktora soracağız. Sizin bebeğiniz desteksiz gazını çıkarıyor muydu?
Zeynp003 Evet çözdüm arkadaşlar çok teşekkür ederim hepinize .. Gliserin fitil kullandım sadece yarısını ve bebeğim yarım saatte rahatladı gerçekten de kakasını yapamıyor Muş onu cikarirken bile o kadar zorlandı ki aslında sıvı ama birikmiş eğer rahatlatmazsam bu dediğiniz çaylak vs. Oluşumu olabilirdi o yüzden doktora sorarak bebeğinizi.rahatlatanilirsinjz çok şükür yavrum emmekten vazgececkti nerdeyse