Ben biberon ve emzik temizleyici ile biberonlarını yıkarken emziklerini de yıkayıp değiştiriyorum sürekli 2 tane var bi birini yıkıyorum bi birini yıkıyorum kullanıyoruz 6 aydan sonra da değiştirdik 6-18 ay aldık şimdi 7 ay 10 günlük daha değiştirmedim bakalım. 7 tane dişi var sürekli ısırıyor, herhalde parçalayınca değiştiririm😄