Nartseda Kızlar bebeğinize zeytinyağı veriyor musunuz kakasını rahat yapması için herkes ver diyor bana ama emin olamıyorum
Merveeemeeliss Nartseda 2 damla bişi vericeksin zaten ne olabilir ki ben vermiştim hatta gazını çıkarmakda zorlandığınde bile veriyorum tabiki hergün hergün değil
Alka Nartseda Bebek zeytinyağı var ondan al ver canım bana doktor ver demişti günde 1 çay kaşığı . Gazi olduğu için
Teemo07 Nartseda saf zeytinyağı kullandım gerçekten kakasını yapmasına yardımcı oluyor. Özellikle 1 aylıkken çok kötü bir kabızlık çektik, çok ağrılı geçti bebegim için. Ondan sonra her gün, günde 1 çay kaşığı kadar verdim.
Nartseda Probiyotik kullanıyorduk doğduğundan beri onu bıraktık bende arada bir destek olsun diye vermek istiyorum
Nartseda Teemo07 benimkide 2 buçuk aylık kakasını yapıyor ama ikiniyor zorlanıyor bende arada azıcık versem sıkıntı olmaz o zaman
oykumoms Teemo07 çay kaşığı ile verirken zorlanmıyor mu mamasına karıştırın demişşerdi bana da cesaret edemedim henüz
Annekuzusu06 Nartseda benimkide 2 ay 16 günlük ben veriyorum kabız olunca bı çay kaşığı valla mama kabız yapıyor ya
Seymanurrrrr Nartseda 45 günlük bebegim valla bende veriyorum üzerine azda ılık su veriyorum napim cocuk kabızlık tan mahvoluyo mama içtigi için mamasınada Bi çay kasıgı koyuyorum
pogacayanakk Nartseda geçen gün sağlık ocağındaki ebe kabız olduğunu duyunca mamasına birazcık hakiki zeytinyağı damlat demişti
09Mira_ Yani kızlar kızım 2 buçuk aylık anne sütü alıyor kızım kaka yapmıyor probiyotik de kullanıyoruz kilosu iyi mesela üç gündür yapmıyor ne yapacağımı şaşırdım bende versem mi ki zeytinyağı
Mlk16 Nartseda bana sağlık ocağındaki doktor demişti ver diye verdim. Kaka problemimiz vardı şimdi geçti vermiyorum artık. Belki de zeytinyağı geçirmiştir
Fatmadurmus Nartseda canım ben verdim bi kere herkes veriyor diye hiç kusmayan bebeğim kaç kez ağız dolusu baya kustu bidaha asla denemedim ben
zeynepliyakusum Nartseda doktorumuz 2 ayından itibaren hergün mamasına 1 çay kaşığı karıştırın yada yutabiliyorsa doğrudan ağzınada verebilirsiniz beslenme öncesi demişti. kakasınada iyi gelir cildide kuru olmaz demişti.2 aylıktan beri hergün veriyorum şimdi 2 yaşında 2 tatlı kaşığı veriyorum
Sariiannee Nartseda Yani bebekten pek vermedim ama oğlum 4 yaşında kabız olmuştu geçenlerde işte zeytin yağı verdim şimdi her boğazı ağrıdığında tuvalete çıkamadığında “anne zeytin Yağı ver “ diyor ben de veriyorum 😃😊