Araslarcaaa Az önce sütümü sağdım 10cc 20cc çıkıyor o kadar emzirmeme rağmen yemediğim içmediğim şey kalmadı mama takviyesi yapıyorum bebeğime sizce umudumu kesmelimiyim sütüm artık gelmez mi
Merveeemeeliss Araslarcaaa süt sağmakla değil emdirmekle çoğalır pes etmeyin hep verin memeyi tok olsa olmasada alıyorsa hep verin
Alka Araslarcaaa sağmakla bebeğin emdiği süt miktarı aynı değildir . Yeri geliyor hiç gelmiyor benim saginca. Ama bebek lokur lukur emiyor . Bence öyle düşünmeyin . Vardır sütünüz yeterince .
Araslarcaaa Merveeemeeliss hep veriyorum sonra çoğalmış mı diye sağıp bakıyorum bir kaç günde bir sonucu görünce gerçekten psikolojim bozuluyor bebeğimi besleyememek onu doyuramamak çok zor yetemediğimi hissediyorum
Merveeemeeliss Araslarcaaa eğer piskolojini bozuyorsa sağma bende ilk başlarda takıntılıydım sanki nolucaksa snra sağmakda bir iş oldu bnim için ve bıraktım eğer işe başlamıcaksanız emzirin birde bestlak süt arttırıcı damla biraz pahalı ama inanılmaz işe yarıyor iki günde etkisini gördüm ben
Nurellaaaa Araslarcaaa sağım ile süt çoğalmazz emzireceksin canım artı sütüm yok diye düşünmeyeceksin bebek emdikçe memeler daha çok süt üretecek