Merhaba anneler , kızım 15 aylık. Bu yaz biraz dinlenmek için ailemin yanına geldim. Gelmeden ne hayaller kurmuştum. Ayağımı uzatıp dinlenirim felan. Ancak gittiğim gibi olmadı. Kızım benden başkasına gitmiyor hep ağlıyor beni görmesin hele. Tuvalete bile gidemiyorum. Oturup kalıyorum hiçbir şey yaptırmıyor yaparsam da o kucağımda olacak.Ailemden uzakta yaşıyorum şu süre zarfında pek kalabalığa da girmedik . Bu durum ne zaman düzelir sizce. Beni yıpratmaya başladı🥲