Merhaba kızlar
Oğlum 20 aylık. Son günlerde çok mızmızlanıyor. Bir şey istediği zaman ağlıyor önceden hiç ağlamazdı, yapma dediğimiz şeyi inatla yapıyor, öğke uykusuna geçerken sorun çıkarmıyor ama gece uykusuna geçmeden önce kıyameti koparıyor resmen ben odadan çıktığım anda. Odasına götürmeden önce duşunu aldırıyorum masaj yapıyorum ama bana mısın demiyor. E hal böyle olunca uyuyana kadar odasında oturuyorum ama artık ağlama sesine tahammül edemiyorum. Sinirden ağlıyorum artık oturup.
Bu durumla nasıl başa çıkabilirm bir akıl verin.