Hanımlar merhaba ben makyaj eğitimi alıp bı yönde kendimi geliştirip meslek edinmek istiyorum. Bulunduğum şehirde meşhur iki kadın ücretli eğitim veriyor. Biri Muberya Sağlam. 8 bin TL fiyat verdi. Eğitim 2 gün sürüyor sbaahtan akşama kadar. Eşim diyor iki günde ne öğreneceksin tamamen para tuzağı. Sizce iki günde öğrenebilir miyim ? Yani tabi ki ben iki gün öğrenip makeup artist olurum diye bir beklentim yok eğitim alicam gerisi benim çabam ve pratiğime kalmış bir şey. Ama aranızda eğitim alıp memnun olan fayda gören var mi ?