begonvilkokusu Yeni tatilden döndük. Hepimize çocuklar dahil 8 aylık oğlum ve 34 aylık kızıma sebed güneş losyonu kullandım 50 faktör.
Çocuklarda minicik kızarıklık olmadı. Kendim yüzüme sürmeyi unuttum 🙈 yüzüm yandı kıpkırmızı. Çocukların her yerine sürdüm. Denizde kumsalda sahilde koşup oynadı, yüzdüler. Hiç yanmadilar. Her sene tercihim Sebamed. Öneririm.