Gizemnrkara Bebeğim 6 ay 7 günlük yaklaşık 1 haftadır iştahı kesildi doğru düzgün mamasını yemiyor bu konuda herhangi bir öneriniz var mı ?
TheBaby Gizemnrkara Ek gıdaya başladıysan geçici mama reddi oluyor bende yaşadım ama mamayı yinede teklif ettim içmedi döktüm ama pes etmedim. Sonra içmeye başladı
Alka Gizemnrkara ek gıdaya başlayınca mama değilde memeyi az emmeye başlamıştı bı sure . Düzeldi sonra. Bide yani ek gıda ne kadar yiyor Bilmiyorum ama o baya doyuruyor sanırım bebisleri
Gizemnrkara TheBaby Evet ek gıdaya başladık kaşıkla olan herseyi yemek istiyor maması olunca yemiyor sürekli döküyorum
Gizemnrkara Alka bir kase çorba içiriyorum kaşık maması yediriyorum biraz meyve püresi veriyorum. Kaşık maması doyurucudur ama çorba ne kadar çok doyurur ki açıkçası ben doymadığını düşünüyorum 🤦🏼♀️