Hanımlar merhaba iyi akşamlar.. tatilden dönünce bebeğim hastalandı.. öksürüğü vardı bugün doktora gittik, boğazsa ciğerde kulakta bişey görünmüyor, gribal enfeksiyon dedi çok şükür.. sorum şu bu sarımsak zeytinyağ kürünü bilenler vardır, ayak altına sürülen.. gerçekten faydasını gören oldu mu ??? Yada tahriş gibi bi durum olur mu ?? Yaptım koydum dolaba uyumadan süreceğim, öksürük uyandırıyor çünkü. Varsa deneyenler çok sevinirim