Eymeneylul0 Kizlar yasayan var mi iki parmagimi birden baya derin kestim biri sadece normal acıyo ama bi parmagimi en üst eklem yerinden kestim ondan mi uyusuk cok sızlıyo
Flower123 Eymeneylul0 çok geçmiş olsunn bir acile gitseydinuz çok derin ise dikiş gerekebilir.. küçücük bir kesi bile olsa sızlar zonklar normal yani