Deletedmom_58 Pelineyy ilk evlilik yıldönümümuzde yemeğe çıkıp sinemaya gitmiştik sonrası normal gün gibi 🤣
KaptanMarvel Pelineyy Bebekten önce her yıl dönümümüzde bir yere giderdik orada kutlardık, doğum günleride aynı şekilde bebişten sonra evde kaldık bu sene 😀
ikizprensesannesi Pelineyy genel de bir yemek yemeğe çıkarız eşim altın alır ya kolye ya bileklik doğum yaptıgım da pırlanta baget almıstı ama ben genelde manevi hediyeler yaparım evde suprızler ☺
Deletedmom_22 Pelineyy altın,çiçek,kıyafet,çanta ,parfüm gibi şeyler Yada para veriyor kendi istediğin birşey varsa al diye Evet kesinlikle her sene özel günlerimizde yemek yemeye , gezmeye falan çıkıyoruz oğlumuzla beraber 💓
Rez Pelineyy çok istiyorum yıl dönümünde şık bişiler yapmak ancak o gün geldiğinde aşırı yorgun oluyorum hevesin kalmıyor geçen sene para yolladım eşime güle güle harca diye :))) bi günlüğüne bir yerlere gitmek fena fikir değil de bebiş var asla bırakmaz 🤪