Meric21 Merhabalar aşı hakkında birşey sormak istiyorum. Bebeğim 13 aylık oldu. 13 aylıkken yapılacak menenjit aşılarını doktorumuz 1 yaş aşısından 1 ay sonra getirip yaptırırsın demişti. Ancak şehir dışındayım 2 hafta kadar geciktirmeli gitsek sorun olur mu? Doktorumuzun numarası yok malesef.
Civciv21 Meric21 üste dursun bizde 1,5 ay geciktik. O süreçte bayram tatili, hastalık, 1 yaş aşıları, grevler girdi. salı günü 2. Doz için götüreceğim. Umarım arasını çok geçirmiş olmamışıdır.
Meric21 Civciv21 salı günü tekrar bilgilendirebilirseniz sevinirim bizim doktora gidebilmek için 2 haftamız var 😊
Civciv21 Meric21 merhabalar sorun olmaz dedi tabiki arayı çok açmamak şartıyla. Fırsat bulduğunuz ilk an da yaptırmanız da fayda var sevgiler