Goktugsukriye 3,5 yaşındaki cocugumda iştahsızlık var diye doktora getirdim tahlil istedi ve b12 fazlalığı çıktı tahlillerde daha doktora sonuçları göstermedim basına böyle bir şey gelen oldu mu hiç int araştırıyorum kötü şeyler yazıyor
TheBaby Goktugsukriye 15 aylık bizimde b12 yüksek idrarla fazlası atılıyormuş sana doktor ne söyleyecek banada yazarmısın lütfen
merve5561 Goktugsukriye yaa bizim de fazla çıktı kızım iştahsız diye tahlil yapılmıştı ama benim kızım et ürünü tüketiyor sadece dr ona bağlıdır dedi önemsemedi