neslyyy buralar çok çok sıcak zaten dediğiniz gibi hep terliyorlar bebeler. ben de dedim kendi reflü yatağı sünger , üzerine katlı çarşaf bile sersem iyice terletiyor , hadi burda yatsın biraz rahat rahat onda dönemiyor da deriniz boyle yan dönüp yatıyor rahat ediyor öyle diye bıraktım salonda. Yanına geçtim.
Klima da açıktı , üzerine ter, üzerine üşüme, başımıza gelecekleri hissediyor gibiyim 🥲 kalktım 2 diş sarımsak yedim şimdi direnci artsın diye😅 ay analık ne zor ya hele vicdan hesabı sanırım en zorlarından