KaptanMarvel evet bekarken vardı benim. Şimdi yine spor yapsam belirginleşir bence ama bu bebeyle zor 🤣
Öncelikle beslenmenizi düzenlemeniz lazım şekeri meyve dahil hayatınızdan çıkarmak, bol su içmek ve düzenli spor. Mesela cardio yapıp bir süre kondisyonunuzu güçlendirmeniz daha sonra bölge bölge çalışmanız lazım falan filan. Bu arada bir arkadaşım vardı senelerdir pilates falan yapardı hiç karın kası yoktu 30 day shared programını önermiştim 1 ayın sonunda karın kasları çıkmaya başlamıştı