Düşmeyen inatçı ateşimiz var gece 2 buçuk gibi başladı devaö ediyor hala evde doğal yollarla düşürmeye çalıştım dönüşümlü şurup verdim duş aldırdım en son 18:50 de fitil attım. Biraz dah var gibi ateşi belli. sabah polikliniğe götürcem sizce şurubu ne zaman vereyim