Sedaa16 bizde de bi haftadır durum böyle ben mastit olmuştum o yüzden akşamları gögüslerimi sağıp boşaltıyordum o sütü biberonla veriyordm arada.
O biberon işini kaldırdım.
İlk önce 3 saatte bir emiyo bazen 2.5 saatte acıkıyor yani.
Enjektöre kendi sağdıgım sütten dolduruyorum. Gögsüme yaklaştırmadan ağzına braz sıkıyorum. Ağlıyor tabi . Çok ağlıyosa sakinleştiriyorum. Aradan beş on dakka geçiyor Sonra memeyi ağzına veriyorum(silikon uç kullanıyoruz bide) ağlamaya başlıyo zten direk hemen braz dha süt sıkıyorum. Öyle tutuyor. İyice emmeye başlayana kadar enjektörle takviye yapıyorum.bi on dakka uğraşıyorum nerdeyse ama sabırla. Sonuç güzel bitiyor elhamdulillah ama uğraşıyoruz. Tüm uykularına gögsümde daldırıyorum. Buna da alışır mı blmiyorum ama ten teması için işte.
5-6 gün oldu. Ama beşinci hafta atağıymış. Dün bitti atak günü ama bikaç güne düzelir inşallah minik sincapım çok ağlıyordu ilkten anlamamıştım😔