Prenses0909 4 . Ay aşımızı olduk ateşide yok çok mizmiz zaten 3 4 gundur surekli aglayarak uyaniyor 20 dkda uyaniyor emzik verince susup uyuyor onceden bole deildi noldu bilmiyorum uyku falan kalmadi bndede kizimdada hep tetik durumda
Adelezra Prenses0909 bgn bende yaptırdım... ben önlem amaçlı yrm fitil kullanıorum... uyku yapıo zaten... 2saat uyuyuncada hafifliyor
Damla33 Prenses0909 bnde bugun yaptirdm bu saate kadar bisey yoktu simdi uyuyo olcuyorm yukseliyo yavas yavas ates yukselck sanirim
Mirayinannesi Ahanife ıkı bacagına yapıyolar ates yapmıyo bı gun dus aldırma dedı sadece bacagı kızardı soğuk bez surun gecıyo yada cıplak bırakın bacagı fıtıl falan vermeyın bence
Nesrinbek88 Cuma bizimde 4.ay aşısı olacak sürekli mızmız aglıyo aşılar agır geliyo yandım ben ki ne yandım aşı olurken cok aglıyo
Ahanife Mirayinannesi ay inşallah yapmaz ya her bünyede farklı etki gösterir ya çok sağolun fitil ve ateş düşürücülerr hep dikkat ederim