iyi akşamlar hanımlar. bu akşam canım sıkıldı. aile büyüklerine kalsa bebeğe yediğim her şeyden vermem lazımmış. akşam üstü çay içiyoruz, bisküvi yiyordum. paket hışırdıyor diye bebeğim de bakıyor haliyle anneannesinin kucağında. babannem de eee bu kız bakıyor canı çekti azcık tattır diyor ve bunu sürekli diyor. ne zaman bir şey yiyor olsam bebeğe de ver az tadına baksın diyorlar. annem de arada ‘hııı annen yiyor sana vermiyor’ diyip duruyor. ne yapayım kebap gömsem bebeğe de mi vereyim ne yani. daha 9 aylık bebek. çocuklara bile paketli gıda vermeyin diyorlar aşırıya kaçmadan verilir elbet ama bebeğe neden veriyim,tattırayım🤔 bugün en sonunda patladım manyaklaşmayın dedim. siz bebeğinize verir miydiniz kremalı bisküvi?