Hayali00 benim ki de ilk başlarda almamıştı. Sürekli meme de uyumak istiyordu , çok emince de kusuyordu sürekli yatak çarşafı üst değişiyorduk. En son annem dayanamadı 4.5 aylıkken emziğe alıştırmıştı bir gece yanımdan aldığında bakmak için 🥲 şuan 18 aylık. Emmesi neyse de şappur şuppur emiyor sanki bal yalıyor. Uykum da çok hafif sürekli uyanıyorum. Uyku verimim yok güne yorgun başlıyorum 🙁