1- süt sarhoşluğu denen nasıl bişey.bebeğim emdikten sonra uyurken bazen dalıyor hafiften bi iç çekiş tarzında ritmik titreme gibi bişey oluyor.bu normalmi acaba.doktor pek üstünde durmadı ama hep var.4aylık
2-bebeğim 4 aylık uyurken dönüyor ve kendini uyandırıyor.pusette uyurkende kalkmaya çalışıyor oturur pozisyona gelmeye çalışıyor.gece uykuda dönmesi 4 ay için normal mi
3-2,5 aylıktan beri eliyle yüzünü ovuşturuyor burnunu gözlerini kulaklarına kafasına elini sürüyor kaşır gibi.dalin kullanıyorduk sebamete geçtik hala aynı.nedendir acaba bu durumu yaşayan varmı
4-uyku esnasında başını sağa sola hızlı hızlı oynatıyor başını yatağa vurduruyor böyle olan varmı
5-emzirirken soğuk su içen varmı içilir mi?
Tüm sorularını doktora sordum pek üstelemedi.aynı durumları yaşayanlar var mı