neslihan727_ gerçekten çok yorucu. Bazen bende normal olduğunu düşünüyorum belki geçicidir diyorum çok takıyorum diyorum ama tabii yine de ihmal etmiyorum sürekli araştırma halindeyim. Mesela size şunu söyleyeyim ben sözelciyim sözel zekam çok çok iyidir, ezberim iyidir. Diyorum acaba oğlum da ezberi çok iyi olduğu için mi Böyle her şeyi tekrar ediyor. Belki sadece avuntu ama her zaman da kötü düşünmek istemiyorum işte. Online terapi almayı düşünüyorum bende artık gerçekten düşüncelerden boğuluyoruz.