neslihan727_ ekolalisi yok ama hala tam olarak yaşıtları kadar değil konuşması. Mesela devrik cümlesi çok, bir konu hakkında konuştuğunuzda birden bire alakasız başka bir konudan bahsediyor. Hala bazı şeyler tam oturmuş değil ama yüzde seksen oranında daha iyi dedi doktor. Konuşma terapisi sonlandı artı geri kalanını hayatın olağan akışı içinde kendi öğrenecek dedi. Benim oğlumun en büyük problemi şu; bilgileri almış toplamış beyninde, onları işlemleyip dışarı aktarmada yerine göre konuşmada problem yaşıyordu. Bizde de atipik otizm den şüphelenilmişti ama bu tanıyı almadı. 18 kasımda gelişim testine girecek bakalım bizde merakla bekliyoruz sonucu