Hanımlar bebeğim 23 günlük doktor tavsiyesiyle avent biberonla anne sütü veriyorum ama her verdiğimde bebeğimin genzine süt kaçıyor 45 derecelik açıyla ve biberonda hava olmaması şartıyla veriyorum ama yine kaçıyor ne yapmam lazım bunun bir tüyosu varmı