Alpisinannesi7 canm bizim 3 gün sürdü 4-6 saatte bir 38.3 üstünde ateş olursa calpol vermemizi söylemişti doktorumuz birde calpol verirken ben mesela bir çay kaşığı kadar veriyordum düşmemişti fitil kullanmak zorunda kalmıştım halbuki şurubun dozu az geliyormuş kızıma kilosunun yarısı kadarını vermemizi önermişti doktorumuz öyle biz öyle yapınca ateşi kontrol altına aldık