Merhaba bebeğim. 41 gunluk . Ilk doğduğundan bu yana hiç gaz sancısı olmadı emer uyurdu 3 4 saate bir kalkardı. Az aglardi tabi ama böyle bir ağlama nöbeti olmadi hiç 3 gündür çılgınlar gibi ağlıyor zor uyuyor . Dalamıyor sanci çekiyor belli dizlerini çekip çekip ağlıyor. He birde ben balıkesir de oturuyorum istanbula anneme geldik hava değişimi deyip kendimi rahatlatmak istiyorum . Sorum şu bu çocuk kolik mi yoksa normal bir durum mu yani gaz li bebek yeni doğan da mi başlar sonra da olur mu böyle şiddetli allah razı olsun şimdiden cevaplar icinn