Burceee Bizim de aynı şekilde. İlk iki ay 1 kilonun biraz üstünde aldı. 3. ayda 650 gram almış, bugün tartıldık. Doktora özellikle sordum, gayet iyi dedi. Ayın yarısında meme reddiyle uğraşmamıza rağmen yine şükür diyorum.